Beoordelingen van Eetshop Badja Tilburg

Recente recensies

5.0
marc jaarsveld
12 juni 2026

top

Dave
10 juni 2026
Milan
8 juni 2026

Het eten wat top beste surinamer uit tilburg en je krijgt waar voor je geld

Mathijssen
8 juni 2026

Het was weer lekker. Goede porties, vriendelijke bezorging. Het duurt wel wat langer dus ik bestel altijd op tijd, omdat ik weet dat het in het weekend altijd druk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennifer
6 juni 2026

De beste Zoals altijd vers en lekkerr

Rosie
4 juni 2026

Lekker gegeten was super

Wendy
3 juni 2026

Eten op tijd en warm bezorgd, samen met collega’s heerlijk gegeten 😍

Chris
1 juni 2026

Lekker

Baukje
1 juni 2026

Voor het eerst hier besteld, maar we hebben lekkere roti gegeten. Het eten was ook goed warm en een vriendelijke bezorger. Onze complimenten. We gaan zeker nog een keer bestellen en hopelijk zijn de andere gerechten net zo lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dave
31 mei 2026
Rob Aarts
29 mei 2026
Marijn
29 mei 2026

Wij hebben heel lekker gegeten tijdens onze koopavond, dank jullie wel en tot ziens!

Mandy
29 mei 2026

Het eten is elke keer super lekker!

Dave
26 mei 2026
Anoniem
24 mei 2026
Martijn Lamers
23 mei 2026

Super lekker eten voor een prima prijs. Badja is een aanwinst voor Tilburg!

Dave
21 mei 2026

Eten top heerlijk

Reactie van Eetshop Badja

“Bedankt voor je mooie review Dave! 😊 Fijn om te horen dat het eten heerlijk was. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Eetshop Badja! 🇸🇷🍛”

Maurits de Beer
18 mei 2026

Ik ben zo blij dat ik eetshop badja 'ontdekt' heb. Hele mooie menukaart met surinaamse specialiteiten en de kwaliteit is echt top! Vooral de nasi kip char siu en de saoto behoren tot mij favorieten. De gecommuniceerde bezorgtijden zijn top en precies, zo weet je wanneer je bestelling arriveert!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Maurits de Beer: “Wauw Maurits, bedankt voor je geweldige uitgebreide review! 🙏 Super mooi om te lezen dat onze Surinaamse specialiteiten zo in de smaak vallen. De nasi kip char siu en saoto zijn ook echte favorieten hier 😄 Bedankt voor je vertrouwen en graag tot snel bij Eetshop Badja! 🇸🇷🔥”

Anoniem
17 mei 2026
Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je beoordeling! 😊 Fijn dat je van het eten en de bezorging hebt genoten. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Eetshop Badja! 🇸🇷🍛

Rajesh Shyamnarain
16 mei 2026
Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je 5 sterren Rajesh! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Super leuk dat je ons beoordeeld hebt. Graag tot snel weer bij Eetshop Badja! 🙏🇸🇷

Ei
16 mei 2026

Het eten was erg lekker en ruime porties! Zou het zeker opnieuw bestellen. De bezorging was aan de late kant, maar oké.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je mooie review! 🙏 Fijn dat het eten goed in de smaak viel en dat je genoten hebt van de ruime porties 😄 Excuses dat de bezorging iets later was. We hopen je snel weer terug te zien bij Eetshop Badja! 🇸🇷🍛

Bonte laros
15 mei 2026

Heerlijk eten netjes verpakt netjes bezorgd en contact als nodig is snel wij zijn zeer tevreden 👍👍👍

Reactie van Eetshop Badja

Super bedankt voor de fijne woorden! 🙌 Heerlijk om te horen dat alles netjes verpakt en bezorgd was. Wij waarderen jullie vertrouwen enorm en zien jullie graag snel terug 😊🇸🇷

Bob Möhlmann
15 mei 2026

Sneller dan verwacht kreeg ik mijn bestelling. Eten was erg lekker en vers en de bezorging erg netjes en vriendelijk.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je top review! 🔥 Fijn dat de bestelling sneller kwam dan verwacht en dat alles lekker vers was. Ook mooi om te horen dat de bezorging vriendelijk verliep 🙏 Tot snel weer bij Badja!

Arnika
14 mei 2026

De beste in Tilburg!

Reactie van Eetshop Badja

Wauw, bedankt! 😍 “De beste in Tilburg” vinden wij geweldig om te horen 🙏🇸🇷 Heel erg bedankt voor je support en hopelijk tot snel weer bij Eetshop Badja!

Lars de la Rie
13 mei 2026

Zoals altijd heerlijk en goede porties,de rijst met kip was verrassend lekker en de pittige ketjap is te gek! En de bezorger was een vriendelijke kerel dus alles een 10+

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je mooie woorden Lars! 😄 Geweldig om te horen dat alles weer heerlijk was en dat de rijst met kip én pittige ketjap zo goed in de smaak vielen 🔥 Ook fijn dat onze bezorger een goede indruk heeft achtergelaten. Tot snel weer bij Badja! 🇸🇷🙏

Mieke
12 mei 2026

De gevulde baras waren smakelijk! De kikkererwten wel heel erg pittig. En ik hou best wel van pittig, maar dit was me te veel. Fijn dat er werd gebeld over vertraging van de bezorging. Aardige bezorger

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je eerlijke review Mieke 🙏 Fijn dat de gevulde bara’s goed smaakten! Jammer dat de kikkererwten iets té pittig waren deze keer 🌶️ We nemen je feedback mee. Goed om te horen dat het telefoontje over de vertraging en de vriendelijke bezorger gewaardeerd werden 😊

Astrid
11 mei 2026

Eten was goed, goed warm gebleven! Mooi optijd geleverd. Geen verbetpunten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Astrid! 😊 Super om te horen dat het eten goed warm is gebleven en netjes op tijd geleverd werd 🚗💨 Geen verbeterpunten horen we natuurlijk graag 😄 Tot de volgende bestelling bij Badja! 🇸🇷

Chloe
11 mei 2026

Goed op smaak, goede hoeveelheid en warm bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je leuke review Chloe! 😄 Fijn dat alles naar wens was: goede smaak, lekkere porties en warm bezorgd 🔥🍛 Daar doen we het voor! Hopelijk tot snel weer bij Eetshop Badja 🙏🇸🇷

Gabriela
9 mei 2026

Soto soep en Roti besteld ! Het was weer overheerlijk ! Bezorger belde zelfs dat hij onderweg was, echt super attent !

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je mooie review Gabriela! 🤩 Fijn om te horen dat de Soto soep en Roti weer heerlijk waren. Super dat je ook de service van onze bezorger waardeerde 🙏 Tot snel weer bij Badja! 🇸🇷

Wendy
7 mei 2026

Bami met kip en kipkroketten, weer heerlijk zoals altijd!

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Wendy! 😊 Heerlijk om te horen dat de bami met kip en kipkroketten weer goed in de smaak vielen. Tot de volgende bestelling! 🔥🍜

Maya
4 mei 2026

Lekker eten, vers gemaakt en was nog super warm bij aankomst.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je review Maya! 🙏 Fijn dat alles vers, lekker en nog goed warm was bij aankomst 😊 Daar doen we het voor! Tot snel weer 🇸🇷

T.S.
4 mei 2026

Héérlijk eten hier gehaald, prima kwaliteit en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor de mooie woorden! 😊 Fijn dat het eten goed bevallen is en dat de portie ruim voldoende was 💪 We kijken uit naar je volgende bezoek aan Badja! 🔥

Josh
3 mei 2026

Altijd goede kwaliteit en het geeft je het gevoel van een huisgemaakte maaltijd. Echt een aanrader

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je mooie woorden Josh! 🙏🇸🇷 Fijn om te horen dat je onze maaltijden als huisgemaakt ervaart. Daar doen we het voor! Tot snel weer bij Eetshop Badja 🍛🔥

Marklon
2 mei 2026

Was heerlijke roti rol

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Marklon! 🙌 Super leuk dat de roti rol zo goed in de smaak viel 😋🔥 Tot de volgende bestelling!

Marc
27 april 2026

Wederom super heerlijk gegeten. De porties zijn groot en warm bij levering. De wachttijd is normaal ongeveer 45 min en de bezorging is vriendelijk en correct. Het is goed dat ik niet dichterbij woon anders waren er zo 10 kg bij🤣. Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Hahaha geweldig Marc 😄🙏 Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn dat alles warm, goed verzorgd en lekker was. En ja… onze porties kunnen gevaarlijk lekker zijn 🤣🍛 Tot snel weer topper!

Naoual
25 april 2026

Super lekker! Op tijd bezorgd en de bezorger was super vriendelijk

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Naoual! 😊🌟 Fijn dat alles lekker was en dat de bezorging op tijd en vriendelijk verliep. Hopelijk mogen we je snel weer verwennen met Surinaamse gerechten 🇸🇷🍽️

Claudia Cleonise
22 april 2026

Smakelijk gegeten,snelle service. Verbeterpunten,gefrituurde kip aan een pittige kant,vooral als er kinderen mee eten.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je feedback Claudia 🙏 Fijn dat het eten en de snelle service in de smaak vielen. We nemen je verbeterpunt over de pittigheid van de gefrituurde kip zeker mee 👍🍗

Marklon
19 april 2026

Heerlijk als altij

Reactie van Eetshop Badja

Dankjewel Marklon 😄 Altijd fijn om je bestelling weer te mogen verzorgen. Tot snel bij Eetshop Badja! 🇸🇷🔥

Berty
19 april 2026

Het duurde 2 uur voordat ons eten werd bezorgd.maar eten was lekker!

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je review Berty 🙏 Excuses voor de lange wachttijd met bezorgen. Blij dat het eten alsnog lekker was ❤️ We doen ons best om de bezorgtijden te verbeteren.

Hugo
19 april 2026

Voor de eerste keer hier eten afgehaald en het was heerlijk!

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Hugo 😄 Super leuk om te horen dat je eerste ervaring zo goed bevallen is! Hopelijk tot snel weer bij Eetshop Badja 🇸🇷🍛

Jacky
18 april 2026

Heerlijk eten en een vriendelijke bezorger

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt Jacky 😄 Super fijn om te horen dat het eten én de bezorging zo goed bevielen! ❤️ Hopelijk tot snel weer bij Eetshop Badja 🇸🇷🍽️

Bestelling 16/4
17 april 2026
Mike
12 april 2026

Kei lekker volgens mijn vrouw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shiv
12 april 2026

Heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry Verhoeven
12 april 2026

Was weer top! Aardig personeel. Super eten. Goed verpakt.

Rogier
8 april 2026

Heel erg lekker gegeten. Het eten werd snel en netjes bezorgd en smaakte heerlijk

Stef
8 april 2026
Jelle de Graaf
7 april 2026

Super goed eten, goede prijs! Maar pas op, Bara Char Siu Kip is vrij pittig :)

Marklon
5 april 2026

Altijd lekker

Mieke
4 april 2026

Echt heel lekker! Een aanrader. De aardappel iets te gaar maar de rest was top. Een goede kipkerrie, en een heerlijke kerrie ei en dan ook nog een rotiplaat zoals die hoort te zijn. Prima eten!

Victor
3 april 2026

Lekkerste Surinaamse keuken van Tilburg, op tijd bezorgd volgens afspraak.

Marian Staps lehmler
2 april 2026

Was heerlijk😊😊😊

Wolf
2 april 2026

Het eten was erg lekker !!

Johan Oorbeek
30 maart 2026

Heerlijk eten en porties zijn ruim voldoende. Bestelling stond netjes op tijd klaar.

Seyenna
28 maart 2026
Wolf
27 maart 2026

Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Marklon
26 maart 2026

Heerlijk hou ik van .de smaak is altijd als de eerste keer. En dat is de 10 voor een restaurant. Altijd zelfde smaak als eerste keer.

MvE
25 maart 2026

Eten was prima! Netjes verpakt en snel bezorgd.

S
25 maart 2026

Heerlijk gegeten!

Saskia
24 maart 2026
Asha
23 maart 2026

Eten was prima! Bij het bestellen zou het een uur later bezorgd worden. Vlak daarna uitgesteld tot nog een uur later. Bezorgtijd viel dus erg tegen. En er was gevraagd om wat bestek. Dit was niet meegeleverd.

G
22 maart 2026

Was weer super lekker

Ee
21 maart 2026

Super lekker !!!

Latifa
21 maart 2026

Zoals altijd, zo zo lekker! We hebben echt genoten portiegrootte was echt groot genoeg!

Femke
19 maart 2026

Lekker en snel bezorgd met telefonische update

Jeroen
17 maart 2026
Senna
16 maart 2026

Altijd goed

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je mooie 5⭐ review Senna! Fijn om te horen dat het altijd goed is 😄 Tot snel bij Eetshop Badja!

Ronald
16 maart 2026

Goed, lekker en ruim voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je review Ronald! Fijn dat alles lekker en ruim voldoende was 🙌 We hopen je snel weer terug te zien!

Ruud
15 maart 2026

Prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor de 5⭐ beoordeling Ruud! Kort maar krachtig 😄 Graag tot de volgende bestelling!

Marklon
13 maart 2026

Altijd heerlijk

Reactie van Eetshop Badja

Dankjewel Marklon! Super om te horen dat het weer heerlijk was 🔥 Tot snel weer!

Marklon
10 maart 2026

Lekkere rottie

Reactie van Eetshop Badja

Bedankt voor je review Marklon! Fijn dat de roti goed in de smaak viel 😋 Tot de volgende keer!

Rob Agterdenbos
9 maart 2026

Was voor ons de eerste bestelling na aanbeveling door onze dochter. Het was heerlijk! Authentiek en super van smaak, samenstelling en smeuïgheid. Porties hadden een goede grootte en waren goed verpakt zodat ze ook voldoende warm bleven na afhalen. We hebben er van genoten!

Eric
8 maart 2026

Goede kwaliteit en lekkere authentieke Surinaamse smaak!

Tanya Cairo-kerssenberg
8 maart 2026

Echt heel lekker!!! Grote Porties. Bojo cake Gew

Wilma
8 maart 2026

Voor het eerst besteld Zeer tevreden gaan zeker vaker bestellen Saotosoep was prima nasi met kip ook

Marklon
5 maart 2026

Net zo lekker als de eerste keer echt toppy

Marklon Basilia
3 maart 2026

Lekker en zelfde smaak als eerste keer

Sah
2 maart 2026

Het was heerlijk. In tijden niet zo lekker een surinaams gerecht gegeten

Yolanda
2 maart 2026
Thijs
1 maart 2026

Megalekker! :)

Marklon
1 maart 2026

Heerlijk als altijd

Tijn
28 februari 2026

Super enthousiast over Badja! Heerlijke verse Bara's en Char Siu! Kan niet wachten om de rest van het menu te proberen!

Roland
27 februari 2026

Het was lekker en een vriendelijke bezorger.

B
23 februari 2026

Broodje garnalen zijn yummy

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma Adriaans
23 februari 2026

Het eten was heerlijk en de bestelling op de aangegeven tijd. Helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanita
20 februari 2026

Roti doks en souto soep was heerlijk.

Anoniem
20 februari 2026

Het smaakte wel ok, maar niet echt authentiek

Willemse
16 februari 2026
Roshni
16 februari 2026

Lekker gegeten en top bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tren
16 februari 2026

5 stars, as always

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marklon
16 februari 2026
Jurgen
15 februari 2026

Gisteren voor het eerst besteld bij Eetshop Badja en wauw — onze smaakpapillen zijn écht getriggerd! 😋 We hadden een broodje garnalen, telo met bakkeljauw, roti kip en nasi moksi. De smaak en versheid waren absoluut top; alles was goed gekruid en duidelijk met zorg bereid. Daarnaast was alles netjes en verzorgd ingepakt, wat altijd een groot pluspunt is. Ook de prijs-kwaliteitverhouding zit helemaal goed: royale porties voor een eerlijke prijs. Wij gaan zeker terug om de andere gerechten te proberen, want a njang bing switi! 🔥

Linda
13 februari 2026

Was weer fantastisch!

Joyce
10 februari 2026
Hans Cuppen
9 februari 2026

Gisteravond lekker laten bezorgen. Heerlijk alles goed vers! Roti kip is heerlijk mals!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rogier
9 februari 2026

Echt heeeerlijk gegeten weer en het zijn zo'n aardige mensen. Je bestelling ophalen is een feestje.

Harry Verhoeven
8 februari 2026

Erg goed eten!

Xiomar
8 februari 2026

Heerlijk snel geleverd en heel professioneel ingepakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lukasz
8 februari 2026

Damn tasty huge portions.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guven
7 februari 2026

Altijd raak, en dat broodje pom… ongekend goed